Hi @Anoniem567863#1370 , allereerst welkom op DevNL! 👋
Zoals @Pascal#1372 aangeeft, voor een beginnende developer klinkt het bedrag niet perse laag. Maar het ligt natuurlijk ook aan de vaste lasten die je hebt, met dit salaris moet je vrijwel kunnen zeggen: ik kan mijn vaste lasten hiervan betalen. Als dit niet het geval is, dan zou ik eventueel kijken of je kan onderhandelen naar het salaris waarmee je wel je vaste lasten kan betalen. Daarbij is het ook zo dat je na verloop van tijd om salarisverhoging kan vragen omdat je meer kennis en ervaring hebt.
Ik vroeg mij af, je bent sinds september in dienst van het bedrijf, was dit al als medewerker (aangezien je spreekt over een proeftijd)? En verschilt het bedrag vergeleken je huidige salaris bij dat bedrijf?
@Anoniem567863#1370 Is dit aanbod eerlijk volgens jullie? Als ik op internet kijk zie ik een gemiddeld starters salaris van 3000,- p/ maand.
Dit soort bedragen zijn altijd lastig in te schatten, het hangt af van je leeftijd, ervaring, opleiding en je werkzaamheden. Nu begrijp ik dat je VMBO hebt gedaan, heb je hierna nog een opleiding gevolgd (MBO/HBO), of volg je er nu nog een/ben je van plan om er een te volgen?
Om wat voor development gaat het trouwens? Daar kunnen salarissen ook nog wel eens in verschillen denk ik.