Hi,
Ik weet niet of dit mogelijk is binnen Flarum, maar mij lijkt het wel een toegevoegde waarde die in de toekomst mogelijk zelfs goed gebruikt kan gaan worden. Je kent het wel, je hebt samen met iemand een project en dan wil je er bijvoorbeeld een showcase van maken, dit kan door één persoon gedaan worden en de andere kan in reacties bijvoorbeeld updates plaatsen maar de starter is dan weer verplicht de reacties te verwerken in het hoofdtopic.
Nu lijkt het me handig als je bijvoorbeeld via een instelling een extra auteur kan toevoegen aan je discussie, die je dan ook duidelijk in de discussie kan zien doordat zijn/haar profielfoto en naam erbij staat, als bijvoorbeeld in deze simpele screenshot staat uitgelegd:
Ik weet niet hoe de rest hier over denkt, maar naar mijn idee kan het best een toegevoegde waarde zijn. Nou, laat van je horen en spreek jouw idee uit. Dan kan @Jasper kijken of dit haalbaar is binnen Flarum en mogelijk is het dan zelfs wel weer een leuke release extension voor V17.
👋 Mitchel