Goenavund.
Ik ben nou al een geruime tijd opzoek naar rooster software, dit omdat mijn werk nog het oude principe gebruikt van blaadjes uitdraaien met de roosters.
Ik heb het internet al afgespeurd naar potentiele keuzes, echter ben ik nog niet de juiste tegengekomen.
Ik heb ruim 2 jaar nu (geloof ik) een concept naar een vriend van mij verstuurd die naar projecten zocht, echter is het hier helaas nooit van gekomen.
Ik zal het hier nogmaals delen met de 'wensen' en wat aanpassingen ervan:
(Note: De oorsprong komt uit 2017, dus het ligt al even 😅 // Sorry als het onduidelijk is. Ik wil alles wel toelichten indien er vraag naar is)
Dit is ons idee.
Je hebt twee soorten gebruikersaccounts, dit is "WebsiteMeneer", "Baas" en"Werknemer(s)".
Hierin is de "Baas" de persoon met het administratie account (deze kan ook switchen naar de "werknemer(s)" interface, d.m.v een kopje in het menu (linkerzijde/header).
Wat de bedoeling is:
Baas.
Kan alle werknemers accounts zien/bewerken/aanpassen/aanmaken.
Kan werktijden invullen voor iedereen.
Kan precies zien hoeveel uur je in de week hebt gewerkt. (+ Kan overuren toevoegen)
(Extra: Wanneer een op een bepaalde datum zie: 6/06/2021 > "Medewerker jarig: John Doe"*)
Werknemer.
Kan zien wanneer hij moet werken.
Kan zien hoeveel uur hij de week al heeft gewerkt (op de dag) en hoeveel hij nog moet werken. (Dit het liefst in een grafiek(specefieke pagina))
Kan zijn gegevens aanpassen waar nodig (Denk aan gebruikersnaam/wachtwoord/geboortedatum)
(* Extra: Medewerker krijgt op de dag dat hij inlogt confettie & balonnen van onder naar boven over zijn scherm met gefeliciteerd met je 20e verjaardag, {ROEPNAAM}!
WebsiteMeneer
// Registratie
Beheerder maakt 'John Doe' aan > (EG: "Gebruiker aanmaken -> Naam: John Doe, Roepnaam: John, E-Mail: johnmetzijnmail@gmail.com Functie: Blabla Manager")**
|> Systeem stuurt een e-mail naar ingevoerde_email met een link om zijn wachtwoord aan te maken, gebruikersnaam, en dob in te vullen.
Gebruiker staat op "Actief" aangegeven met een groen bolletje.
** Functies toevoegen in het CP. (Alleen de baas)/(websitemeneer)
// Eind
// Werknemers overzicht.
Systeem op alfabet / functie(Functie: Op ID. Baas: 1, Manager 2, Verkoopmedewerker 3, Etc. (aantepassen in het functie beheer |> FUNCTIE | NAAM | {ID}
// Eind.
Kusjes van mij.