Hoi Jitse!
Een leuk begin wat zeker goed kan uitpakken! Zoals @Xesau al zei, misschien iets meer padding toevoegen aan de titelbalken. Want meestal zijn titelbalken altijd goed in het midden, dat is bij jou nog niet het geval!
Een paar screens
Als je je site verkleint merk ik op dat dingen heel smal en klein worden:

http://prnt.sc/dqdqj7
Op mijn scherm zelf is de site niet helemaal goed te zien:

http://prnt.sc/dqdp5o
Feedback op je CSS:
Ik zie dat je voor elk onderdeel een eigen CSS bestandje creëert, eigenlijk is dat niet zo handig. De browser maakt zo meer requests naar je webserver en moet steeds wachten voordat die verder kan in sommige momenten. Bij kleine CSS bestandjes maakt het op zich niet uit, maar het is sneller en beter om alle CSS in één bestandje te gooien. Uiteraard wel gestructureerd, je kan CSS comments altijd gebruiken om te onderscheiden. Dat gebruik ik ook altijd :)
Classes en IDs
Ik zie dat je goed gebruik maakt van de class attributes en iets minder van de ID attributes. Je gebruikt het een beetje kriskras door elkaar, op zich niks verkeerds aan, het werkt. Maar er zijn een paar handige weetjes hoe je ermee aan de slag moet:
IDs zijn definities die je meestal maar eenmaal gebruikt. Vaak voor Javascript om één bepaald element aan te duiden.
Classes worden gebruikt om de styles de defineren van een element. Het mooie van classes is dat je deze vaker opnieuw kan gebruiken en een structuur kan geven. Dat houd in dat dat je een class in een class bepaalde kleur kan geven, en bij een andere class die dezelfde class heeft een andere kleur heeft, voorbeeld:
Stel je hebt deze code:
[code]
/* Een normale class */
.classje {
padding: 0px;
}
/* Een class die alleen binnen de class .classje werkt */
.classje .titel {
padding: 20px;
color: #FF0000;
font-size: 23px;
}
/* Een class die ook alleen binnen de class .classje werkt */
.classje .content {
padding: 20px;
}
/* Maar dit is, nu best leuk, je geeft een extra class 'blauw' die alleen werkt bij de class .classje. Zo kan je één element een andere style geven, terwijl die qua style overal hetzelfde blijft. Minder code dus, en veiliger, minder kans dat je dezelfde class gebruikt/overschrijft */
.classje.blauw .titel {
background-color: blue;
}
[/code]
Dit resulteert tot de volgende code:
[code]
<div class="classje">
<div class="titel">Dit is een titel</div>
<div class="content">Dit is de content ervan</div>
</div>
<div class="classje blauw">
<div class="titel">Dit is een blauwe titel</div>
<div class="content">Maar de structuur blijft hetzelfde!</div>
</div>
<div class="titel">En dit is dan weer niet gedefineerd en heeft geen style. Zo houd je dus een mooie structuur dus in je code en kan je groepen elementen maken die je vaak kan hergebruiken.</div>
[/code]
Wat dan uiteraard niet de bedoeling is, is dat je de class ".titel" globaal defineerd, en dan ergens een subclass maakt die ook .titel heet, want dan komen ze in conflict (tenzij je dit wilt uiteraard, dan is dat goed).
Nou, tot zover mijn giga antwoord! Ik hoop dat je wat hebt aan mijn feedback en uitleg (en dat je er wat van snapt)! Bij vragen hoor ik het graag :)