Vandaag is het is zover, we hebben het 10 jarige bestaan officieel gehaald! Dat is een behoorlijke prestatie! ๐
Ik wil alle huidige en oud leden bedanken voor het hiervoor mogelijk maken, we hebben met zijn allen best wat herinneringen gemaakt, zoals de leuke programmeervragen, delen van projecten, de woensdag avond spelletjes avond, het oude forum in 2015, het raden van plekken in Google Maps (GeoGuesser) tot de mensen die af en toe hallo zeiden in de Discord. Zonder jullie had DevNL al lang niet meer bestaan, dat is oprecht een applausje waard voor jezelf. ๐
Ook wil ik hierbij alle teamleden en moderatoren bedanken die zich inzetten voor de community, in mijn eentje zou het mij niet gelukt zijn.
Ben je nieuwsgierig over onze geschiedenis? Die kun je hier inzien.
Meetup
Ter ere van het 10 jarige bestaan hebben we gisteren onze eerste mini meetup georganiseerd! In het Belgische Biercafรฉ Oliver in Utrecht hebben we de eerste uren gespendeerd. Daarna hebben we op ons gemakje wat kip dรถner gegeten in het winkelcentrum van Utrecht. En als kers op de taart zijn we naar Gamestate gegaan om wat fysieke spellen te spelen (wat is dat duur! Per spel + persoon betalen...).
Bedank voor de mensen die zijn gekomen, beterschap voor de last minute zieken/afmelders. Wellicht gaan we binnenkort er nog een organiseren!
Toekomst
Hoe de toekomst er verder uitziet, dat weet niemand, maar ik ben vastberaden om het nog 10 jaar vol te houden, het is toch eigenlijk gestoord dat dit nu al gelukt is?
Op naar de volgende! ๐
Groetjes,
Jasper