Ben je op zoek naar een ervaren en betrouwbare FiveM developer die echt weet wat hij doet? Mijn naam is zexty1k en ik bied hoogwaardige development services aan voor zowel publieke als whitelisted FiveM-servers.
Mijn ervaring met game development begon meer dan zeven jaar geleden. Toen zette ik mijn eerste stappen in het scripten van Roblox-servers. Al snel raakte ik gefascineerd door de mogelijkheden van Lua, wat leidde tot het bouwen van complexe systemen en het optimaliseren van gameplay-ervaringen. Vanuit die basis ben ik verder gegroeid en heb ik mijn vaardigheden uitgebreid naar C++ en uiteindelijk naar het bouwen van volledige FiveM-omgevingen.
Sinds mijn overstap naar professioneel FiveM development heb ik gewerkt aan talloze projecten — van het ontwikkelen van custom scripts en frameworks tot het optimaliseren van bestaande servers. Ik ben volledig vertrouwd met zowel ESX als QBCore en werk gestructureerd, snel en doelgericht. Elke server die ik aanpak krijgt de aandacht die het verdient, met oog voor performance, gebruikerservaring en schaalbaarheid.
Wat ik bied:
Maatwerk scripts in Lua en C++
Bugfixes en performance optimalisaties
Volledige server setups (ESX / QBCore / Custom frameworks)
Integratie van third-party resources en aanpassingen
UI/UX scripting en design
Technische ondersteuning en advies
Mijn werkwijze is professioneel en transparant. Of je nu een kleine opdracht hebt of een volledige server van de grond af wilt laten bouwen, ik zorg voor een resultaat waar jij en je community op kunnen bouwen.
Interesse in samenwerking of heb je een vraag over jouw project? Stuur gerust een bericht naar zexty1k of open een ticket. Ik bespreek graag de mogelijkheden.