Goededag,
Ik ben voor een vriend zijn server een plugin aan het schrijven.
Alleen daar zit ik met een probleem, het is namelijk de bedoeling dat je
"/god" doet dat je dan in godmode wordt gezet en als je dan weer "/god" doet wordt
dit uitgeschakeld. Dus als de speler /god doet wordt de speler in een arraylist gestoken.
Dat gaat goed maar wanneer ik dan check of de speler in de arraylist zit returnt hij telkens false.
Code:
GodUtil.java
package utils;
import java.util.ArrayList;
import org.bukkit.entity.Player;
public class GodUtil {
ArrayList<String> godmode = new ArrayList<String>();
public void setGod(Player p){
godmode.add(p.getName());
}
public Boolean isGod(Player p){
return godmode.contains(p.getName());
}
public void unsetGod(Player p){
godmode.remove(p.getName());
}
}
GodCommand.java
package commands;
import org.bukkit.command.Command;
import org.bukkit.command.CommandExecutor;
import org.bukkit.command.CommandSender;
import org.bukkit.entity.Player;
import net.md_5.bungee.api.ChatColor;
import utils.GodUtil;
public class commandGod implements CommandExecutor {
@Override
public boolean onCommand(CommandSender sender, Command cmd, String commandlabel, String[] args) {
Player p = (Player) sender;
GodUtil gu = new GodUtil();
if(commandlabel.equalsIgnoreCase("god")){
if(p.hasPermission("miners.god")){
if(gu.isGod(p)){
gu.unsetGod(p);
p.sendMessage(ChatColor.RED + "Je staat niet langer meer in god's modus!");
}else {
gu.setGod(p);
p.sendMessage(ChatColor.GREEN + "Je staat nu in god's modus!");
}
}else {
p.sendMessage(ChatColor.RED + "Wat doe jij nu?");
}
}
return false;
}
}
Ik hoop dat iemand mij kan helpen?
Groeten, Jitse